Kunst van de kunstuitleen o.a. frida kahlo , herman brood , modigliani , banksy.

Kunst van de kunstuitleen o.a. frida kahlo , herman brood , modigliani , banksy.

Bezichtigen

Zaterdag 06/07/2024 11:00-14:00

Afhalen

Vrijdag 19/07/2024 07:00-14:00

Druivenstraat 5, 4816 KB Breda, Nederland

Aantal kavels
350 kavels
Einddatum
Einde op 11/07/2024 15:00
Veilinghuis
Troostwijk
Sorteer op

Het Franse duo Simon en Bruno leidt een onregelmatig en interessant leven als professionele kunstenaars. Na een periode van heen-en-weer reizen met o.a. marionetten tussen Parijs en Straatsburg, werd de ontwikkeling van kunst hun hoofddoel. Uitgangspunt daarbij is uitdrukkingskracht. Buiten Europa werden ook o.a. De Verenigde Staten en Japan werkterrein. Men ontwikkelde logo’s voor hotels, maar ook sculpturen en sieraden voor liefdadige doeleinden. Ongebreideld gebruik van kleuren, beelden of geometrische situaties wordt vastgelegd onder hun motto “simple but effective”. Het nuchtere maar gevoelsverbondene duo draagt duidelijk een boodschap uit. Ontdekt het publiek een synthetisch symbolisme in hun oeuvre, dan verwijzen deze attributen naar de mens, met zijn seksuele drang, zijn materialistische ingesteldheid en alle groteske verhoudingen in elk menselijk bestaan. Titel van werk: Aquarium Techniek: Acryl op doek Hoogte: 100cm Breedte: 150cm... lees meer

Huidig bod
Huidig bod 450,00
Aantal biedingen
0 biedingen
Nummer
92

Michel François van Overbeeke (Den Haag, 19 juli 1942) is een Nederlands glaskunstenaar, graficus, keramist en schilder. Van Overbeeke werd opgeleid aan de Amsterdamsche Grafische School, de grafische mts. Aanvankelijk was hij vooral actief als graficus, tekenaar en schilder, later kwamen daar andere disciplines bij. Hij maakt monumentale werken in keramiek, marmer, kunststof en glas. Hij maakte in opdracht onder meer een glas-in-loodraam voor de Sint-Bavokerk in Haarlem en kroonluchters voor Paviljoen Welgelegen, het provinciehuis van Noord-Holland.[2] In de ramen die hij voor de Barbarakerk in Vreeswijk ontwierp, combineerde hij glasetsen met brandschilderen en emaillespuiten. Ze werden uitgevoerd in het atelier van Glasbewerkingsbedrijf Brabant. Hij sloot zich aan bij de Beroepsvereniging van Beeldende Kunstenaars[3] en exposeerde onder andere in het Frans Hals Museum (1971), het Stedelijk Museum Zwolle (1997) en het Stedelijk Museum Kampen (2016). Titel van werk: Golden Square Techniek: Ets Oplage: 30/30 Hoogte: 70cm Breedte: 80cm... lees meer

Huidig bod
Huidig bod 40,00
Aantal biedingen
0 biedingen
Nummer
93

De bewogen en energieke uitstraling van de doeken van de Nederlandse schilder Charlotte Molenkamp raakt je meteen. Al jaren mag zij zich dan ook verheugen in een grote schare bewonderaars. Molenkamp schildert met emotie. Soms heftig, dan weer teder, hanteert ze spatel en kwast wanneer ze de olieverf royaal op het doek brengt. Titel van werk: Insekt Techniek: Litho Oplage: 70/150 Hoogte: 80cm Breedte: 90cm... lees meer

Huidig bod
Huidig bod 50,00
Aantal biedingen
1 bod
Nummer
94

: heeft meerdere periodes doorgebracht in diverse werelddelen; vandaar dat zijn werk in galeries op de gehele aardbol te vinden zijn. Hij schildert en fotografeert in een ware PopArt stijl, waarbij zijn iconische figuren, Comics, maar ook steden en landschappen een rol spelen. De techniek bestaat meestal uit met relief voorbewerkte doeken, prints, plaksels en tenslotte acrylverf. Een energieke Vibe, volop kleur en power; dat is de uitstraling van de kunstwerken van Mischa. Techniek: Acryl op doek/mixed media Hoogte: 150cm Breedte: 150cm... lees meer

Huidig bod
Huidig bod 750,00
Aantal biedingen
0 biedingen
Nummer
95

Willy de Sauter (Brugge, 1938) woont en werkt in Tielt. De Belgische kunstenaar Willy De Sauter werkt al sinds de jaren 60 aan een consistent oeuvre, gebruikmakend van een fundamentele vormentaal. Terwijl zijn eerste werken voornamelijk opgebouwd waren door het consequent herhalen van lijnpatronen, is hij zich meer recent gaan toeleggen op monochrome krijtschilderijen en -objecten. Reeds begin jaren 1970 ontwikkelde Willy De Sauter een beeldtaal die zeer minimaal oogde. In verschillende reeksen tekeningen uit die jaren werkte Willy De Sauter consequent met de verticale lijn. Zo maakte De Sauter een reeks werken waarvoor hij een foto uit een magazine selecteerde (zoals een boot of een kudde giraffen) en vervolgens het verticale lijnenspel in de foto (de masten van de boot, de giraffennekken) op hetzelfde formaat herhaalde in een tekening. De Sauter tekende wat hij zag, maar zonder de verwijzing naar de originele foto werd het een abstracte tekening. Na deze eerste experimenten maakte De Sauter verschillende tekeningen reeksen met een processueel karakter, door bijvoorbeeld lijnen telkens te verdubbelen totdat de finale tekening een volledig zwart vlak werd. In andere tekeningen reeksen ontwikkelde hij dan weer een spel met de lengte of de dikte van de lijn. Het trekken van een lijn werd zo een attitude, een keuze om de artistieke schepping terug te leiden tot zijn essentie. Techniek: Acryl op doek Hoogte: 160cm Breedte: 100cm... lees meer

Huidig bod
Huidig bod 500,00
Aantal biedingen
0 biedingen
Nummer
96

: heeft meerdere periodes doorgebracht in diverse werelddelen; vandaar dat zijn werk in galeries op de gehele aardbol te vinden zijn. Hij schildert en fotografeert in een ware PopArt stijl, waarbij zijn iconische figuren, Comics, maar ook steden en landschappen een rol spelen. De techniek bestaat meestal uit met relief voorbewerkte doeken, prints, plaksels en tenslotte acrylverf. Een energieke Vibe, volop kleur en power; dat is de uitstraling van de kunstwerken van Mischa. Titel van werk: The milkmaid Techniek: Acryl op doek/mixed media Hoogte: 200cm Breedte: 90cm... lees meer

Huidig bod
Huidig bod 500,00
Aantal biedingen
0 biedingen
Nummer
97

Het Franse duo Simon en Bruno leidt een onregelmatig en interessant leven als professionele kunstenaars. Na een periode van heen-en-weer reizen met o.a. marionetten tussen Parijs en Straatsburg, werd de ontwikkeling van kunst hun hoofddoel. Uitgangspunt daarbij is uitdrukkingskracht. Buiten Europa werden ook o.a. De Verenigde Staten en Japan werkterrein. Men ontwikkelde logo’s voor hotels, maar ook sculpturen en sieraden voor liefdadige doeleinden. Ongebreideld gebruik van kleuren, beelden of geometrische situaties wordt vastgelegd onder hun motto “simple but effective”. Het nuchtere maar gevoelsverbondene duo draagt duidelijk een boodschap uit. Ontdekt het publiek een synthetisch symbolisme in hun oeuvre, dan verwijzen deze attributen naar de mens, met zijn seksuele drang, zijn materialistische ingesteldheid en alle groteske verhoudingen in elk menselijk bestaan. Techniek: Acryl op doek Hoogte: 100cm Breedte: 150cm... lees meer

Huidig bod
Huidig bod 600,00
Aantal biedingen
0 biedingen
Nummer
98

Het Franse duo Simon en Bruno leidt een onregelmatig en interessant leven als professionele kunstenaars. Na een periode van heen-en-weer reizen met o.a. marionetten tussen Parijs en Straatsburg, werd de ontwikkeling van kunst hun hoofddoel. Uitgangspunt daarbij is uitdrukkingskracht. Buiten Europa werden ook o.a. De Verenigde Staten en Japan werkterrein. Men ontwikkelde logo’s voor hotels, maar ook sculpturen en sieraden voor liefdadige doeleinden. Ongebreideld gebruik van kleuren, beelden of geometrische situaties wordt vastgelegd onder hun motto “simple but effective”. Het nuchtere maar gevoelsverbondene duo draagt duidelijk een boodschap uit. Ontdekt het publiek een synthetisch symbolisme in hun oeuvre, dan verwijzen deze attributen naar de mens, met zijn seksuele drang, zijn materialistische ingesteldheid en alle groteske verhoudingen in elk menselijk bestaan. Techniek: Acryl op doek Hoogte: 130cm Breedte: 130cm... lees meer

Huidig bod
Huidig bod 600,00
Aantal biedingen
0 biedingen
Nummer
99

Titel van werk: Nude reading Techniek: Lithografie Oplage: 59/150

Huidig bod
Huidig bod 100,00
Aantal biedingen
0 biedingen
Nummer
100

: heeft meerdere periodes doorgebracht in diverse werelddelen; vandaar dat zijn werk in galeries op de gehele aardbol te vinden zijn. Hij schildert en fotografeert in een ware PopArt stijl, waarbij zijn iconische figuren, Comics, maar ook steden en landschappen een rol spelen. De techniek bestaat meestal uit met relief voorbewerkte doeken, prints, plaksels en tenslotte acrylverf. Een energieke Vibe, volop kleur en power; dat is de uitstraling van de kunstwerken van Mischa. Titel van werk: Golden age Techniek: Acryl op paneel/mixed media Hoogte: 200cm Breedte: 90cm... lees meer

Huidig bod
Huidig bod 400,00
Aantal biedingen
0 biedingen
Nummer
101

: heeft meerdere periodes doorgebracht in diverse werelddelen; vandaar dat zijn werk in galeries op de gehele aardbol te vinden zijn. Hij schildert en fotografeert in een ware PopArt stijl, waarbij zijn iconische figuren, Comics, maar ook steden en landschappen een rol spelen. De techniek bestaat meestal uit met relief voorbewerkte doeken, prints, plaksels en tenslotte acrylverf. Een energieke Vibe, volop kleur en power; dat is de uitstraling van de kunstwerken van Mischa. Titel van werk: Hong Kong Techniek: Acryl op doek/mixed media Hoogte: 120cm Breedte: 180cm... lees meer

Huidig bod
Huidig bod 750,00
Aantal biedingen
0 biedingen
Nummer
102

Titel van werk: Middernacht in Parijs Techniek: Lithografie Oplage: 27/250 Hoogte: 65cm Breedte: 50cm

Huidig bod
Huidig bod 100,00
Aantal biedingen
1 bod
Nummer
103

; De opleiding tot illustratievormgever verruilt Maurice Kulsen al snel voor de kunstacademie in Breda. Zijn achtergrond als vormgever blijft in zijn werk zichtbaar door de manier waarop hij beelden componeert. Hij creëert beelden en sferen waarbij gebruik wordt gemaakt van collagetechnieken die door middel van fotoshop tot stand komen. Kulsen maakt hierbij gebruik van bestaande foto’s, tekeningen of schilderijen. De beelden zijn figuratief en gaan een relatie aan met de ruimte, waarin van alles afspeelt. Ook hebben de beelden een sterk verband met de oude schilderkunst die qua compositie en beeldtaal als inspiratiebron van grote invloed is. Door middel van dat wat de natuur en architectuur in de omgeving te bieden heeft vertelt hij een verhaal dat tijdloos is, of juist het heden en verleden met elkaar verbindt.... lees meer

Huidig bod
Huidig bod 100,00
Aantal biedingen
0 biedingen
Nummer
104

Is een Nederlandse hedendaagse kunstenaar die in 1960 in Hillegom werd geboren. Tussen 1980 en 1986 studeerde hij aan de Koninklijke Academie van Beeldende Kunsten in Den Haag. Weitenberg maakt grafische kunst, schilderijen, tekeningen, gouaches, aquarellen en foto's. Belangrijke onderwerpen in zijn werk zijn liefde, hoop, paradijs en natuur. Zijn werk kenmerkt zich door felle kleuren en is geïnspireerd door de romantiek. Weitenberg is ook docent in zijn atelier in Den Haag. Hij heeft verschillende tentoonstellingen gehad in Nederland, waaronder Pulchri Studio (Den Haag) en WTC (Rotterdam). Zijn werk is te vinden in particuliere en openbare collecties. Techniek: Aquarel Hoogte: 60cm Breedte: 80cm... lees meer

Huidig bod
Huidig bod 50,00
Aantal biedingen
0 biedingen
Nummer
105

: Geboren in Matosinhos, Portugal, 1993. Werkt en woont in Den Haag, Nederland. Mijn schilderijen, tekeningen en gravures zijn opgenomen in particuliere en bedrijfscollecties in Nederland, België, Portugal en de Verenigde Staten van Amerika. In haar laatste project, Sacred Forests, richt Nunez zich op natuurelementen die in stand worden gehouden door spirituele overtuigingen en praktijken van mensen die in hun omgeving wonen. Voor verdieping in het animisme en het behoud van spirituele bossen leefde en werkte Anna in 2017 met de inwoners van de Boé regio (Guinea-Bissau, West-Afrika). Deze ervaringen heeft ze vertolkt met verf op doek. Via haar schilderijen geeft ze een stem aan hun holistische manier van leven en de uitdagingen die zich daarin voordoen. Met het project Sacred Forests heeft Nunez prachtige resultaten mogen meecreëren, zoals het behoud van animistische bossen in de Boé, en zo ook van de biodiversiteit en eeuwenoude overtuigingen en rituelen van mensen die in deze omgeving wonen. Titel van werk: Lyon Techniek: Acryl op doek Hoogte: 60cm Breedte: 85cm... lees meer

Huidig bod
Huidig bod 50,00
Aantal biedingen
0 biedingen
Nummer
106

*Jorg de Reme: De ziener, omgeven door het landschap, denkt zich een wereld. Hij vindt uit en verwondert zich. Zoals Archimedes, denkend in zijn bad; zoals Paracelsus, die de macht van de metafysische wereldbeschouwing van zijn tijd trotseerde met de bewering dat hij in staat was tot de schepping van een kunstmatige mens; zoals Paul Celan, de utopie ziende - door zijn spreektralie. Uitvindingen en wonderen zijn te danken aan nieuwe, uitdagende combinaties van fysica en avontuur, niet aan een nederige, metafysische struisvogelhouding. En kunst, evenmin als andere vormen van onderzoek, is niet nederig. Want het avontuur van de artistieke creatie beslist over de utopische ruimte die tevoren woest en ledig was, en elke stap verder in die ruimte, zo zegt Octavio Paz, is voorgoed onherstelbaar, voorgoed onuitwisbaar. Het taboe van de traditionele werkelijkheid is voorgoed geschonden. Het leven verandert, de wereld krijgt een nieuw aanzien. Het wordt nooit meer zoals vroeger. In een polemisch essay tegen een kunstopvatting die destijds bekend stond als de 'filosofische' kunst (kunst met een pedagogische, morele of een andere tendentieuze strekking, en die zich dus op een bepaalde wijze ondergeschikt maakte aan een 'hogere' waarheid), schreef Charles Baudelaire in de jaren zestig van de negentiende eeuw: 'Wat is kunst volgens de moderne opvatting? Dat is het scheppen van een suggestieve magie, die tegelijk het object en het subject bevat, tegelijk de wereld die buiten de kunstenaar ligt en ook de kunstenaar zelf.' Hij ziet de kunstenaar als een magiër die zowel de dingen als zichzelf in betovering brengt. De magische handeling doet de traditionele werkelijkheid, waar geen ruimte over is voor het wonderbaarlijke, geweld aan. De kunstfiguur die Jörg Remé sinds 1968 heeft gefascineerd - zijn zelfgemaakte schildersmodel, dat André Breton een innerlijk model zou hebben genoemd - illustreert dat voor hem vorm en inhoud twee aspecten van dezelfde zaak zijn. Techniek: Zeefdruk Hoogte: 70cm Breedte: 90cm... lees meer

Huidig bod
Huidig bod 50,00
Aantal biedingen
0 biedingen
Nummer
107

Techniek: Fotografie op dibond Hoogte: 70cm Breedte: 100cm

Huidig bod
Huidig bod 100,00
Aantal biedingen
0 biedingen
Nummer
108

Het oeuvre van kunstenaar Peter Schenk is omvangrijk. Zijn signatuur is onmiskenbaar en zijn kunst beschrijft hij als ‘dynamisch monumentaal’. Het staat voor grote vormen met beweeglijke elementen. Ruimtelijk, basaal, energiek en sensueel zijn sleutelwoorden voor zijn werk. Techniek: Zeefdruk Oplage: 114/200 Hoogte: 70cm Breedte: 110cm... lees meer

Huidig bod
Huidig bod 50,00
Aantal biedingen
1 bod
Nummer
109

(Münchenbuchsee), 18 december 1879 – Muralto, 29 juni 1940) was een in Zwitserland geboren kunstschilder met de Duitse[1] nationaliteit, die in zijn werk abstracte en figuratieve elementen combineerde met een uitgebalanceerde kleurtechniek. Zijn werk behoort tot de moderne kunst. Titel van werk: Lady Techniek: Acryl/Aqua op papier Hoogte: 90cm Breedte: 70cm... lees meer

Huidig bod
Huidig bod 75,00
Aantal biedingen
1 bod
Nummer
110

Het oeuvre van kunstenaar Peter Schenk is omvangrijk. Zijn signatuur is onmiskenbaar en zijn kunst beschrijft hij als ‘dynamisch monumentaal’. Het staat voor grote vormen met beweeglijke elementen. Ruimtelijk, basaal, energiek en sensueel zijn sleutelwoorden voor zijn werk. Techniek: Zeefdruk Oplage: 115/200 Hoogte: 70cm Breedte: 110cm... lees meer

Huidig bod
Huidig bod 50,00
Aantal biedingen
0 biedingen
Nummer
111

Jan Cornelis Snoeck (Rotterdam, 5 maart 1927 – Den Haag, 31 maart 2018) was een Nederlandse beeldhouwer. Snoeck volgde een opleiding aan de Koninklijke Academie van Beeldende Kunsten in Den Haag, waar hij in 1949 afstudeerde. In 1953 werkte hij gedurende een jaar in het atelier van Ossip Zadkine in Parijs. Aanvankelijk werkte Jan Snoeck met de materialen steen, hout en brons. Later werkte hij vooral in keramiek. Hij gebruikte vrolijke, primaire kleuren en meestal waren mensen zijn onderwerp. Onder andere maakte hij de bedden voor het HMC Westeinde in Den Haag. Het meestal monumentale werk van Snoeck is zowel in Nederland als in het buitenland te vinden. Titel van werk: Remus Techniek: Zeefdruk Oplage: 74/100 Hoogte: 70cm Breedte: 90cm... lees meer

Huidig bod
Huidig bod 25,00
Aantal biedingen
1 bod
Nummer
112

Titel van werk: Bedroom face Techniek: Lithografie Oplage: 301/450 Hoogte: 70cm Breedte: 50cm

Huidig bod
Huidig bod 100,00
Aantal biedingen
0 biedingen
Nummer
113

Jan Cornelis Snoeck (Rotterdam, 5 maart 1927 – Den Haag, 31 maart 2018) was een Nederlandse beeldhouwer. Snoeck volgde een opleiding aan de Koninklijke Academie van Beeldende Kunsten in Den Haag, waar hij in 1949 afstudeerde. In 1953 werkte hij gedurende een jaar in het atelier van Ossip Zadkine in Parijs. Aanvankelijk werkte Jan Snoeck met de materialen steen, hout en brons. Later werkte hij vooral in keramiek. Hij gebruikte vrolijke, primaire kleuren en meestal waren mensen zijn onderwerp. Onder andere maakte hij de bedden voor het HMC Westeinde in Den Haag. Het meestal monumentale werk van Snoeck is zowel in Nederland als in het buitenland te vinden. Titel van werk: Romulus Techniek: Zeefdruk Oplage: 2/5 Hoogte: 80cm Breedte: 90cm... lees meer

Huidig bod
Huidig bod 25,00
Aantal biedingen
0 biedingen
Nummer
114

: zo’n 20 jaar verder is Carolina een succesvol kunstenares met een veelzijdigheid en een gevoel voor kleurgebruik, zoals men zelden aantreft. Haar werken behelzen vaak een klassiek thema, met een zeer moderne uitstraling. Haar recente werk is meer als lyrisch abstract te beschrijven. In vrijwel ieder werk is men getuige van de contradictie die Carolina Paulussen weergeeft. Werkend vanuit expressie en constante vernieuwing. Gemotiveerd door de constante beweging welke het schilderen in haar teweegbrengt. Techniek: Acryl op paneel Hoogte: 60cm Breedte: 130cm... lees meer

Huidig bod
Huidig bod 75,00
Aantal biedingen
0 biedingen
Nummer
115

(1948) is een autodidact uit een oud kunstenaarsgeslacht. Geïnspireerd door kunstenaars als Salvador Dalí, Miró en Picasso heeft hij delen van hun zuidelijke temperament overgenomen in zijn thematiek, zoals een bijzondere belangstelling voor vogels, paarden en vrouwen. Zijn thema ligt niet van tevoren vast, ontstaat bij wijze van spreken pas wanneer de kwast voor de eerste keer het nog blanke doek raakt. Zo spontaan mogelijk, eerlijk, recht uit het gepassioneerde kunstenaarshart. Titel van werk: Play golf Techniek: Zeefdruk Oplage: ea Hoogte: 60cm Breedte: 45cm... lees meer

Huidig bod
Huidig bod 30,00
Aantal biedingen
0 biedingen
Nummer
116

Titel van werk: Danseres Techniek: Lithografie Oplage: 89/200 Hoogte: 80cm Breedte: 60cm

Huidig bod
Huidig bod 120,00
Aantal biedingen
2 biedingen
Nummer
117

Jean-Michel Basquiat (New York, 22 december 1960 – aldaar, 12 augustus 1988) was een Amerikaans neo-expressionistisch (en van oorsprong graffiti)kunstenaar van Haïtiaanse en Puerto Ricaanse afkomst. Na eind jaren zeventig samen met zijn vriend Al Diaz als graffiti-artiest onder de naam SAMO (van 'same old shit') gewerkt te hebben, maakte hij vanaf begin jaren tachtig zeer 'explosieve' werken op doek. Meestal zijn het grote formaten in acryl met daaroverheen lijntekeningen en teksten met oil-paintstick. Basquiat was een Afro-Amerikaanse schilder die wereldfaam vergaarde. Zijn eerste solotentoonstelling was in 1982. Een aantal jaren werkte Basquiat samen met Andy Warhol, die hij op dat moment als groot voorbeeld zag. De samenwerking was gelijkwaardig: Warhol was over zijn hoogtepunt heen en Basquiat had zijn naam al gevestigd. Door deze gelijkwaardigheid konden ze samenwerken aan zo'n 140 werken, waarvan een deel in 1985 werd tentoongesteld in een duo-expositie in de New Yorkse galerie Tony Shafrazi. Titel van werk: Zelfportret Techniek: Lithografie Oplage: 123/300 Hoogte: 50cm Breedte: 35cm... lees meer

Huidig bod
Huidig bod 110,00
Aantal biedingen
2 biedingen
Nummer
118

: Het werk van Frans van Lent kan worden omschreven als een conceptgedreven onderzoeksproces dat wordt geleid door persoonlijke ervaring. Tijdens het (performatieve) werk worden weinig of geen materiële producten gemaakt. Soms blijft er een geluidsopname, of video, of wat foto's over, maar heel vaak eindigt een werk in slechts een tekst, waarin het proces wordt beschreven. Deze teksten roepen een beeld op, waarmee het proces concreet, tastbaar en navolgbaar wordt gemaakt. Een overheersend formeel aspect in de meeste van deze werken is een symmetrie in tijd, een begin en een einde: een proces begint met niets en eindigt weer met niets. Er heeft een activiteit plaatsgevonden, er is een beeld gecreëerd en het is ook weer verdwenen. Techniek: Foto Hoogte: 209cm Breedte: 300cm... lees meer

Huidig bod
Huidig bod 30,00
Aantal biedingen
0 biedingen
Nummer
119

Is in 1958 geboren in Nederland. Reeds op jonge leeftijd voelt hij zich tot een artistieke loopbaan aangetrokken. Zijn ouders schrijven hem in bij de Academie voor Schone Kunsten in Arendonk en later bij de Hogeschool voor Beeldende Kunsten in Eindhoven. Met zijn kunstenaarsdiploma op zak vertrekt hij naar Singapore waar hij Jeane ontmoet. Die ontmoeting zou in zijn leven een echt keerpunt betekenen. Jeane loopt sindsdien als een rode draad door het werk van de kunstenaar heen. Het werk van Nico Vrielink wordt wereldwijd verkocht en geëxposeerd: Wenen, Amsterdam, Antwerpen, Kortrijk, Las Vegas, New York, Singapore, Miami, Frankfurt, Los Angeles, Rotterdam, Djakarta, Gent, San Francisco, Knokke, Berlijn, Boston en indrukwekkende lijst die nog steeds aan sterke groei onderhevig is. Het werk van Nico Vrielink maakt deel uit van belangrijke museum-, bedrijfs- en privécollecties en er zijn inmiddels 6 boeken verschenen over het werk en het leven van deze bijzondere kunstenaar. Techniek: Zeefdruk Oplage: 129/200 Hoogte: 70cm Breedte: 60cm... lees meer

Huidig bod
Huidig bod 30,00
Aantal biedingen
0 biedingen
Nummer
120

Titel van werk: Seduction girl Techniek: Lithografie Oplage: 14/150 Hoogte: 40cm Breedte: 60cm

Huidig bod
Huidig bod 100,00
Aantal biedingen
1 bod
Nummer
121
© 2024 Alleveilingen. Alle rechten voorbehouden.